Ik wil meer informatie over:

(UWV) formulieren maken, defenitief maken en verwijderen

Binnen iONE kunt u alle benodigde (UWV) formulieren binnen een (medisch) verzuimdossier aanmaken en opslaan. 
 

  • Binnen het verzuimdossier kunt u zoals in dit voorbeeld een Probleem Analyse maken. Stel u bent ingelogd als casemanager met taakdelegatie dan kunt u dit formulier aanmaken en invullen.
  • Vervolgens klikt u op de knop OK en ziet u dat het formulier in concept in het medisch dossier is gezet. Dit document is nu nog niet inzichtelijk voor de werknemer, alleen voor u en de bedrijfsarts.
  • U kunt er voor kiezen om deze probleem analyse in concept te downloaden door op de zin Probleem analyse van (datum) te klikken. Deze zal dan direct naar uw downloads map worden gedownload vanuit de browser.
  • Vervolgens kan de bedrijfsarts inloggen en dit formulier tevens bekijken, aanvullen en eventueel ook downloaden.
  • Hierna kan de bedrijfsarts dit formulier definitief maken door op het woord “concept” te klikken. 
  • Er verschijnt een pop up waarin gevraagd wordt of u dit formulier echt definitief wilt maken. Zo ja, klikt u op ja.
  • Het formulier is nu inzichtelijk voor bijv. de werknemer en de werknemer zal op de hoogte gebracht worden per mail dat er een probleem analyse voor hem/haar klaar staat in het dossier.
  • Stel, u heeft een foutje gemaakt en u wilt hem toch weer terug halen van definitief af, dan kunt u als bedrijfsarts opnieuw op definitief klikken. U krijgt dan de vraag of u dit zeker weet en wanneer u op Ja klikt zal het formulier weer weg zijn bij de werknemer en kunt u deze bewerken.
  • Ook kunt u er voor kiezen om het formulier te verwijderen door op het prullenbakje te klikken. Dan zal het formulier definitief weg zijn uit het dossier.
  • Op de plekken waar een Casemanager (met taakdelegatie) bevoegd is om een formulier definitief te maken, kan een casemanager bovenstaande handelingen ook uitvoeren. Indien alleen de bedrijfsarts dit mag, zal dit door de bedrijfsarts verder bewerkt moeten worden.